close

  

因為見到某電視台要請配音員,多多少少就發起聲優夢來...
雖然木音的聲音實在說不上動聽,也沒做過什麼聲優訓練,不過如果真的讓我從頭學起,我一定會很用心去練習的!!
所以,就自己寫了一段一人分演七角的劇本讀讀看...= =b

果然......很造作。|||orz

[劇本] (以下對話全是廣東話)

少女: 你、你地做咩? 我同你地講,如果你地夠膽0係度搗亂,我就即刻叫人0黎捉晒你地!

女歹角: 哼,你咪即管叫囉~ 睇下有冇人敢0黎捉我地丫? 大小姐,識做ge就乖乖地交幾個銀量出0黎,咁咪咩事都冇囉!

男孩 : 大件事啦! 大件事啦! 大小姐0係茶館同人嘈起上0黎,班人仲想郁手郁腳呀!

成年女人 : 咩話? 到底係咩一件事。鳳姐,你頭先明明同大小姐去左茶館睇舖格,究竟發生咩事呀?

中年婦人: 係有人在茶館搞事,大小姐出面調庭,點知對方仲叫多幾個人0黎, 話要拆左間茶館。

小女孩1: 吓?! 咁而家大小姐有冇事呀? 一日都係小紅唔好,如果小紅同大小姐一齊去ge話----

卡通聲: 而家最緊要就係去救! 就等我睇下到底係邊個咁大膽0黎我地間茶館搞事!

老婆婆: 你同我企「起樹」! 唉呀唉呀,點會搞成咁ga? 鳳姐,咁而家大小姐有冇事呀吓?

arrow
arrow
    全站熱搜

    lokwanmelody 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()